Slutar!

att blogga på den här adressen!

Mitt liv har slagits i spillror och kommer aldrig någonsin att bli sig likt igen!

I dag hatar jag livet och hur det kan vara så orättvist och brutalt!

Thomas var mitt livs kärlek och den jag levde för,  nu är han borta föralltid. Kvar är jag och Herman i oändlig sog och saknad!!

Anledningen till att jag slutar att blogga här är att jag har många läsare men väldigt få som ger sig till känna!!  Vill ni fortsätta att följa mitt liv är ni välkomna men hör av er via facebook eller på mailen,
[email protected] så ska ni få adressen!!

Kommentarer
Postat av: KARRO

Malin! Jag har skickat dig ett mail,

Kram Karolin

Postat av: Jennie

Hej! Jag har läst din blogg lite granna och tycker om vad du skriver. Förstår att det har hänt något fruktansvärt i ditt liv. Jag lider verkligen med dig, så ofattbart. Hoppas att du snart hittar glädjen i livet igen. Många styrkekramar...

2010-05-30 @ 17:30:21
URL: http://alskarforalltid.blogspot.com
Postat av: besynnerligt

Malin. Det finns inga ord som räcker till. Jag har tänkt på er sedan jag fick reda på vad som hade hänt och hoppas och tror att du har mycket stöd från familj och vänner. Jag skickar mentala styrkekramar till dig hela tiden från min lilla kant.

2010-05-30 @ 18:39:44
URL: http://besynnerligt.wordpress.com
Postat av: Ankan

Malin. Du vet att jag läser. Jag tänker på dig ständigt. Jag skickar ett mail lite senare. Massor med KRAMAR!

2010-06-01 @ 08:49:22
URL: http://dansanka.blogg.se/
Postat av: Jossan

Jag har mailat dig...

2010-06-01 @ 09:10:31
Postat av: Anna- Härnösandsbo

Jag känner dig inte, men har varit in här några gånger och följt din blogg. Ser att något väldigt tragiskt har inträffat. Ifall du vill dela med dig av dina tankar till även mig som är småbarnsmamma, som du inte känner så får du gärna lämna bloggadressen. Man förstår att ni drabbats av något väldigt tragiskt och fruktansvärt! jag forsätter gärna följa din resa om jag får!

2010-06-03 @ 12:50:07
Postat av: Hanna

Vi känner inte varandra men jag har läst din blogg ett tag o

ch det har varit roligt att följa dig genom graviditet och nu Herman. Förstår att något förfärligt har hänt och tänker på dig. Skulle gärna fortsätta läsa din blogg om jag får.

2010-06-03 @ 13:07:43
Postat av: Hanna

Vi känner inte varandra men jag har läst din blogg ett tag o

ch det har varit roligt att följa dig genom graviditet och nu Herman. Förstår att något förfärligt har hänt och tänker på dig. Skulle gärna fortsätta läsa din blogg om jag får.

2010-06-03 @ 13:09:00
Postat av: Pia

Hej Malin.



Har läst på din blogg från & till & tycker du skriver så bra....precis som du(& jag)tänker(hittade din blogg på Karolin´s sida. Känner systrarna sen gammalt.)

Förstår att din älskade man hastigt gått bort & lider så otroligt med dig!!!!!!!!!!!!!!! Kan knappt tro att det är sant!!

jag fortsätter gärna att läsa om dig & lille Herman om jag får!

Ha det så gott som du kan!!!

Tankarna e´ me´ dig!!!!!!!!!!

Pia A

2010-06-03 @ 22:48:26
Postat av: Karin

Jag känner inte dig, men hittade in till din blogg för ett tag sedan, och tycker att du skriver så bra. Tänker på dig och sänder en massa styrkekramar!

(Fortsätter också gärna att läsa din blogg, men förstår absolut om du inte vill att folk som du inte känner ska läsa den)

2010-06-03 @ 23:12:30
Postat av: Sara

Ja har oxå följt din blogg från och till länge och ja känner inte heller dig, men ja fortsätter gärna läsa din blogg, skickade ett mail till dig tidigare i veckan, tänker på dej och det fruktansvärda som hänt. Mvh Sara

2010-06-04 @ 22:44:03
Postat av: Lina

Hej gumman! Jag vet inte om du kommer ihåg mig/oss. Vi åt julbord med er i gamleby och vi pratade lite om ditten och datten. Vi hade vår son Hannes med oss som gillade att ligga och mysa på dej och din då stora mage:) Jag hörde för några dagar sedan om vad som hänt er familj och jag har inte några ord (för det finns väl inga??) som kan beskriva hur otroligt ledsen jag blev av att höra vad som hänt och hur fruktansvärt hemskt det måste vara! Jag hann aldrig lära känna er/din kille så bra men jag förstod redan vid det första mötet att ni vara två fina människor och att han vara en underbar kille. Våra tankar går verkligen till er nu!!! Vet inte vad man ska säga..men jag finns här om du behöver få kontakt med någon som lyssnar och stöttar. alla styrkekramar i världen till dej och den lille. Lina, Niclas och Hannes

2010-06-07 @ 10:08:47
Postat av: Åsa L

Malin - vi känner ju varandra lite sen studietiden i S-vall. Hittade din blogg via länk från Lina & Kickis bloggar och har läst då & då sen du var gravid i början med Herman. Tycker att du skriver jättebra! Förstår om du inte vill att alla ska läsa nu, efter det som hänt, men vore kul fortsätta läsa om det är ok för dig. Det går inte att förstå hur det hemska kunde hända. Jag vet inte hur man klarar sånt men på nåt sätt gör man det. Många kramar till dig & Herman

2010-06-07 @ 21:59:57
Postat av: Ulrika

Hej!! Vi är vänner på FB och vi känner varandra genom Kicki. Jag brukar läsa din och Linas blogg, via länk på Kickis hemsida. Jag fick ju själv barn för ett år sedan och tycker att det har varit intressant att läsa om er och Herman, då jag nyss också fått barn/varit gravid.Tycker som många andra att du skriver väldigt bra! Så jag fortsätter gärna att följa din blogg, om du vill



Jag hörde av Kicki vad fruktansvärt som hänt och det finns inga ord att säga. Förstår om du bara vill att de närmaste ska läsa din blogg. Tänker på er och sänder styrkekramar från Sundsvall

2010-06-08 @ 02:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback