Iskalla vindar

det skulle ju vara vår i skåne??? I dag har det som sagt varit sviiinkallt så Herman och jag har roat oss inne, förutom sovstunderna, då har han sussat fint i vagnen. Han kan verkligen sova till vad som helst, bara några meter ifrån jobbade Thomas med att byta ett tak...det skramlade väldigt mycket kan jag säga! Men det är ju konstigt att han märker vid nattningen att jag går därifrån när han somnat???

Herman har blivit så mycket stadigare i nacken. Nu kan han sitta i mitt knä utan att jag måste hålla hans huvud!!

I tisdags var jag på bodystep, i går vilade jag och i dag blir det bodystep igen:) Det var verkligen det jobbigaste jag gjort på länge men så skönt. Har bestämt mig för att köpa kort på TR när jag kommer hem, vill verkligen träna. Det får bli lite extra körning men det är det värt. Målet e ju att vi ska hitta något hus närmare stan.. Thomas tycker också att det är ok att jag köper kort, han får ju vara hemma ganska mycket med Herman då. Men vem vill inte ha en fit donna:=) ??

På måndag kommer prällen så i helgen måste vi smida lite dopplaner!

Föresten ang. mitt sockerstopp (i veckorna), så går det strålande. Har inte fuskat och har dessutom inte ätit mer än några kakor i lördags:) Känner att sötsuget försvunnit en hel del även om jag verkligen får TÄNKA, "Ta inget onyttigt nu". Vägde mig när jag kom hit, vågen visade på 69 kg. Vägde 72 innan påsk så lite resultat har det blivit. Får ta en slutvikt när jag åker från skåne... Mitt mål är 60 kg, gärna 58 :)

Nu ska svetten lacka!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja du har ju alltid gillat att träna du!:) Men det är härligt med mål. Å dessutom är det väl jättebra för Herman å Thomas att få lite kvalitetstid tillsammans! Ha en fortsatt bra tid i Skåne! Kram!

Postat av: Sandra

Kan trösta dig med att det är svinkallt här hemma också :(. Kul med träningen då får vi ytterligare sällskap på TR :) Även mammor behöver rå om sig själva för att må bra.

Kram

2010-05-06 @ 22:14:56
URL: http://sandrabohm.blogg.se/
Postat av: johanna

Vad duktig du är malin. Lite av samma självdisciplin skulle jag också behöva. Det är ju så lätt att göra tillvaron lite trevligare med något gott.. alldeles för lätt :) Hoppas ni får det fortsatt fint och MER VÅR önskar jag er! Kram johanna

2010-05-06 @ 22:59:03
URL: http://sjokaptenen.blogspot.com
Postat av: KARRO

Härligt Malin!

Vad underbart, bra och skönt att få börja träna igen. Önskar att jag hade lite mer ork än "bara" promenader men, men lite motion är bättre än inget alls.

Kram på dig och Herman....och Thomas;)

2010-05-07 @ 10:14:49
URL: http://linaellerkarro-detrjag.blogspot.com/
Postat av: malin

vill bara tillägga att mitt viktmål ät alltså inte under skånrvistelsen utan framöver.... hade blivit tufft annars....

2010-05-07 @ 12:01:37
URL: http://malinisaksson.blogg.se/
Postat av: Malin-mamma till sam

Lycka till med dopet och hälsa skåne!

2010-05-08 @ 21:18:02
URL: http://malinsmix.blogg.se/
Postat av: sandra

Oj vad duktig & ambitös du är med träningen Mallan. För tusan vilka mål du har! =) Kul om du oxå börjar på TR! Kram

2010-05-09 @ 23:51:16
URL: http://sandralej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback