Dymmelonsdag

eller vad säger ni Roffar?? Firar ni den i Sundsvall? :)

Som jag ser fram emot påsken. Äntligen börjar man uppskatta röda dagar. För oss innebär det att pappan är hemme med oss och det är så mysigt, och skönt att få lite avlastning. Men den senaste tiden har det verkligen inte varit jobbigt att vara hemma med Herman. Visst skriker han fortfarande och kanske har man blivit lite tryggare och känner honom bättre. Vi har inte helgen fullbokad men nästan:) I morgon ska vi på middag till Sandra, Klas och Ella. Fredag middag hos mamma och pappa. Inget planerat lördag och söndag men antar att vi ska träffa J:et och Markus någon dag.

I dag var jag i Västervik och hämtade den nya vagnen och vi har redan hunnit med en premiärrunda. Herman sov i 3 timmar efter den:) Vagnen var superfin och lite nättare än den vi har.

Idag var jag uppe på jobbet och hälsade på för första gången men det blev bara några minuter. Gick dit medans mamma var på lung röntgen. Kul att träffa jobbarkompisarna och känna lite på sjukhuskorridoren:) Jag längtar INTE tillbaka än:)

I måndags var jag inne i Västervik och träffade Albertina, Sofie och Jessica (kusin Kristoffers tjej). Vi tog en lååångpromenad och efter den bjöd Albertina på lasange. Jättemysig och social dag:) Det gillas! Vi gick minst en mil och stackars Sofie hade ju en tung syskonvagn, efter kanske 8 km bytte vi vagn och då förstod jag varför Sofie var så rödblommig om kinderna, shit vilket träningspass:)

Softar i soffan:


Bråka inte med mig :)


Glad påsk!! (efter påsk börjar mitt nya liv, 10 kg ska bort)

Kommentarer
Postat av: Elin

haha, har redan sagt till nån att det är Dymmelonsdag å tänkt lite på dig!:)

Jag har övergått från att känna mig fin till att känna mig stor å klumpig. Inga kläder sitter snyggt längre!! Men men...tre ynka (?) månader kvar....suck. Jag å Krister har bestämt att de kommer mellan 5-7 juni!:)

Herman är grym, ser framemot att få träffa honom till sommaren!

2010-03-31 @ 17:18:05
Postat av: Sofie

Ja, det blev verkligen en lååångpromenad.. Tack snälla du för att du bytte vagn med mig mot slutet! Jag var ganska mör den kvällen kan jag säga.. ;) Jag måste åka den svängen med bilen och kolla upp hur långt det är, det måste iaf vara en mil eller däromkring. Ha en skön påsk så ses vi snart igen! =)

2010-03-31 @ 18:13:33
Postat av: Lina V

Haha ja dymmelonsdag tänkte jag faktiskt på häromdagen och skrattade för mig själv:)

Gillar vekligen sista kortet på Herman, han inger respekt!

Glad Påsk!

2010-04-01 @ 12:34:48
Postat av: Sandra

Såklart att du inte längtar tillbaka till jobbet :) Skönt att du kan njuta av tiden med Herman nu. Han är så fin!

Kram

Postat av: Albertina

Hej! Jag åkte vår runda med bilen igår och det är faktiskt bara 7½km....trodde det var längre. Hoppas ni får en trevlig påsk..jag har faktiskt tagit långpromenader hela veckan och snart ska jag ge mig ut och gå via norra sjukhuset och sedan strandpromenadet till stan..



får ses och gå snart igen och framförallt dansa lite=) kram kram

2010-04-03 @ 11:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback