Det rullar på

Det gör ju faktiskt det. Sömnen har ordnat till sig ganska bra nu. Herman har svårt att komma till ro på dagarna och blir lätt övertrött vilket leder till att han kan vara vaken en hel dag och vara supergrinig... Nätterna kan jag inte klaga på!
I går upptäckte han babysittern, fantasktisk tyckte nog både han och jag:)

Jag har börjat komma ut och träffa lite folk. Vädret har ju varit toppen så jag har tagit bilen och åkt till Västervik eller Loftahammar för promenader (vägarna här e ju lervälling). I dag e det premiär för en liten mammagrupp i Västervik som Ann-sofie (en gymnasie och jobbarkompis), har styrt upp.
I går träffade jag Kristine i Loftahammar och hon har ju fått lilla William nu. Vi gick en promenad och det kommer nog att bli fler:)
I morgon ska jag träffa Mahlin i Västervik. Det e verkligen fullt upp med umgänge:) Måste hinna med ett besök hos Sofie också:)

Världens sötaste...






I fredags hade jag mina jobbarkompisar på besök. Kul att träffa dom, såklart!


En söt bild när Ella och Nils vaggar Herman, ni ser att det e inne med napp va? :)


Nu har vi börjat planera dop, kul:)

på återseende!

Kommentarer
Postat av: Malin-mamma till sam

Jättefina bilder!!! KRAM

2010-03-16 @ 21:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback