Det här får vara den sista magbilden


(Bilden är från i dag BF+5).

Nästa bild blir på krabaten... Det måste vara så, jag blir galen annars!!!

I natt hade jag mensvärksliknande smärtor i magen och ryggen, gick upp 5 gånger för att kissa.... Trodde faktiskt att det var någonting på g, men så fel jag hade! I dag har det varit precis som vanligt, inga känningar! I morgon ska vi till barnmorskan, hoppas verkligen att jag får en tid för igångsättning. Vet inte om jag ska önska mig ett högt eller lågt blodtryck, är det högt kanske de gör något... vad som helst!
Det är konstigt när man bara längtar efter att det ska börja göra ont någonstans...

I dag har mamma och pappa varit här en snabbis. De hade varit i Västervik på fm. Mamma hade gjort en MR på hjärnan så nu håller vi tummarna för att allt är ok! Inget mer jävla skit från sle:n!

I går var Sandra, Ella 
www.sandrabohm.blogg.se och Emelie www.emeliewester.blogg.se här och sällskapade mig vilket var väldigt uppsakttat! Kul att träffa dom och prata om allt möjligt. Kändes som tiden sparng i väg och ytterligare en dag kunde bockas av:)

I dag blir det falukorv i ugnen med potatismos, det e nog en av mina favoriter, vardagsmat alltså:)

Hej på ett tag!

Kommentarer
Postat av: fia

men du!

nu ser det ut som den sjunkit!

jag tror det är på gång. :P

Postat av: Elin

Jag som i smyg tippat på 19:de.. Klart det är på gång om du har lite förkänningar, lycka till imorrn hos bm! Tänker väldigt ofta på dig!:) Kram

2010-01-19 @ 20:18:50
Postat av: Sandra

Falskt alarm alltså, men så spännande det kan verkligen sätta igång när som helst. Kanske för att vi pratade om förvärkar och mensvärk igår. Hoppas det snart är dags. Kram!

2010-01-19 @ 22:05:06
URL: http://sandrabohm.blogg.se/
Postat av: Sofie Alvarsson

Åh vad gott med falukorv i ugn med mos! Det är en av mina favoriter också. Kanske ska slå till med det imorgon när Alvar och jag är solo. Ulf åker till Madrid med jobbet och kommer hem först sent på fredag. Tråkigt.

När det gäller magen. Ja, du Malin, jag tror fortfarande på nästa vecka någongång 27 eller 28. Ledsen om jag tror det när jag vet hur gärna du vill att det ska hända något. Det var så olidligt drygt att gå över tiden och jag önskar dig verkligen inte två veckor som jag gjorde men jag tycker fortfarande att din mage kan sjunka mycket mer. Och du, ta kort på magen varje dag. Det ångrar jag att jag inte gjorde på slutet. Hade varit kul att ha nu. På slutet såg min mage helt sjuk ut. Även om du inte publicerar dem så kan det ju vara kul att ha korten sedan när bebisen är ute. Kram Sofie

2010-01-20 @ 22:10:18
Postat av: Sofie Alvarsson

Åh vad gott med falukorv i ugn med mos! Det är en av mina favoriter också. Kanske ska slå till med det imorgon när Alvar och jag är solo. Ulf åker till Madrid med jobbet och kommer hem först sent på fredag. Tråkigt.

När det gäller magen. Ja, du Malin, jag tror fortfarande på nästa vecka någongång 27 eller 28. Ledsen om jag tror det när jag vet hur gärna du vill att det ska hända något. Det var så olidligt drygt att gå över tiden och jag önskar dig verkligen inte två veckor som jag gjorde men jag tycker fortfarande att din mage kan sjunka mycket mer. Och du, ta kort på magen varje dag. Det ångrar jag att jag inte gjorde på slutet. Hade varit kul att ha nu. På slutet såg min mage helt sjuk ut. Även om du inte publicerar dem så kan det ju vara kul att ha korten sedan när bebisen är ute. Kram Sofie

2010-01-20 @ 22:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback