Tack

till alla som Herman har fått presenter av! Han har kläder så han klarar sig länge nu :)
Tack roffes gäng för de fina kläderna och den sköna bh:n till mamman :)
Fick ett paket på posten med jättefina kläder men ingen avsändare men misstänker att det kan vara Lina och Kicki som skickat??

Sköna stunder:






 På skrikfronten har det blivit liiite bättre (vågar knappt skriva det). Nätterna har blivit lite bättre men det är kanske för att Thomas tar en större del av dom nu. Vi har förstått att Herman vill vara nära, bäras på och aldrig vara stilla. Bärselen är vår räddning just nu men illa för min rygg!

I går var det premiär för Herman att åka till mormor. Där gick det bra förutom att Herman la den största spyan i mormors bh:)

Har haft en skräckupplevelse i Västervik också. Var på bvc för vägning och efter det skulle jag lämna in bilen på engströms, det skulle ta en timma. Hade tankat upp Herman bra hemma så att han inte skulle bli hungrig men hade givetvis med mig ersättning i fall att... När vi var klara på bvc var han trött och visade inga tecken på hunger så vi åkte och lämnade in bilen och under tiden (det skulle ta en timma), tog vi en promenad. Efter bara någon minut började Herman att tokskrika, illvråla. Han var knallröd i ansiktet och nästan blå om läpparna... Ringde kusin och moster som bor i närheten för att få komma in och ge mat men ingen var hemma.... Visste verkligen inte vart jag skulle ta vägen.. kunde ju inte börja amma längs vägen... Slutade med att jag sprang med vagnen till corner där jag kunde värma ersättning och plutten blev nöjd... Han passade även på att bajsa där:) Men vilken panik jag kände, tårarna var inte långt borta!!

På bvc hade föresten Herman gått upp fint i vikt:) Fortsätter att amma och ge ersättning. Tror verkligen att han gillar att amma!

I kväll blir det middag i Heda och i morgon ska jag hem till Sofie! Känns ju som om mitt sociala liv börjar återfinna sig även om det är väldigt lugnt och skönt att vara hemma:)

Kommentarer
Postat av: Elin

BH:n är grym, jag levde i såna typ 6 månader, dag som natt..:)

Den där paniken är inte att leka med, för de vet verkligen hur de ska få sina föräldrar ur spel! Men du fixade det ju hur bra som helst! Tänk om ni varit efter en landsväg utan något hus...

Kram på er! Han är grymt söt!!

2010-02-18 @ 19:24:56
Postat av: Therése

Skönt att han ökar i vikt den lille godbiten!

Om jag vore ni skulle jag investera i en bärsjal, det är milsvid skillnad att bära i en sådan mot en bärsele. Vi har både ock men använder bara sjalen. Mysiga bilder <3 .

Postat av: Sandra

Såååå söt han är! Du kan få låna min sjal om du vill, kommer nog inte få användning för den på ett tag. Håller med om att det är stor skillnad mot en sele, både för din och Hermans rygg.

Kram

2010-02-18 @ 21:57:21
URL: http://sandrabohm.blogg.se/
Postat av: emelie

Hej! snart kommer vi o hälsar på dig Malin, nu när det har blivit lite lugnare =) Vi ska se ut ett datum som passar. Styrkekram!

2010-02-19 @ 09:19:17
URL: http://emeliewester.blogg.se/
Postat av: Lina B

Oj, jag glömde att skriva att paketet var från lilla familjen i Vintertjärn! Kicki har säkert nåt eget på lut... hon brukar komma med finfina presenter:).



Många kramar,



Lina, Jonas och Ossian

2010-02-19 @ 23:21:28
URL: http://vintertjarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback