Påskafton

Tiden går så fort när man har kul:) Det är så skönt att ha Thomas hemma, även om han är ute och jobbar en del. Jag får iaf sovmorgon varje morgon:) Jag kan inte ha det bättre:)

Långfredagen var vi i Loftahammar hos mamma och pappa och åt påskmat, smarrigt men jesus vad mätt man blir fort. Vi tog en promenad i det fina vädret, tittade på sosidan som var tillbaka igen och bättre än någonsin:) Herman somnade och Thomas och jag smet ner till sjökrogen och mormor och morfar fick vara barnvakt. Skönt att komma ut lite även om jag tittade på klockan hela tiden och tyckte det var dax att gå hem:)

Påskafton var vi hos J:et och Markus och åt middag. Supergod lax. Herman sov sig igenom nästan hela kvällen. Jag tog mitt första (hela) glas vin och det smakade helt fantastiskt!! Men jag kunde bara dricka ett för annars hade jag somnat.







I dag har jag, mamma och pappa och Herman varit på kulbacken på matmässan, gott och mysigt. Köpte te och knäcke.
I kväll blir det kalops!!


Kommentarer
Postat av: johanna

Jättefin bild på dig malin! Du ser så lycklig ut. Vi var också på matmässan och myste, väldigt trevligt tycker jag :) Glad påsk och kramar!

Postat av: Elin

Gud så gott med vin..:) Undra när jag tar mitt första? Känns som jag varit nykter i 3 år eller nåt. Ja det är synd att man blir mätt av mat på något vis..;) Kram!

2010-04-05 @ 15:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback