För 3 månader sedan

låg vi på bb. Herman var bara några timmar gammal... och jag var helt slut!! Kroppen värkte, blödde och jag kämpade med amning och förstod inte alls hur och vad jag skulle göra med det lilla livet!

Är så glad att tiden har gått och vardagen infunnit sig. Första tiden var inte kul. Så mycket känslor... Tror alltid att jag avslutade ett skratt med att gråta...

Hur som helst är jag så glad och lycklig nu. Meningen med livet är så självklar!!





I dag blir det klipp och färg, extremt efterlängtat :) Thomas ska också klippa sig och mamma och Anneli ska vara barnvakt. Första gången som vi lämnar bort honom... Kommer gå strålande, iaf för dom :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja första tiden..men som tur är glömmer man den i sinom tid!:) Sen hoppas man att nästa gång ska kännas bättre!:) Kram!

2010-04-26 @ 11:45:15
Postat av: Sandra

Fina! Ja det är meningen med livet, absolut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback