Bakhelg

Har varit ledg i helgen, så himla skönt.
Vi funderade ett tag på att åka och dansa i går men efter att ha känt efter i kroppen och knoppen var det en hemmakväll som behövdes.
Har i och för sig inte bara varit lugn och ro. I lördags bakade jag matbröd, gjorde en ny fläskfilé rätt, städade lite och promenerade.
I dag har jag bakat bullar och toscakaka, promenerat och tvättar nu.

Matbrödet blev supergott, fäskfilén blev sådär!
  

Bullarna blev också bra men kanske blir de torra efter att ha legat i frysen, svårt att få till bra bullar...

 

Gravidinfo:
Jag märker verkligen att jag är gravid! Förut var det inga som helst problem att spendera en dag i köket men nu blir jag helt slut i höfter, hälar och svanken!
Har fått mer problem med svanskotan också, än så länge är jag inte så begränsad av det men om det blir värre kommer jag att få problem...
Stödstrumpor, känner mig som en kärring men utan stödstrumpor känns benen som stockar, de ser ut som stockar också.
Händerna svullnar, får gå med dom i lufte när jag e ute och går, tur man bor på vischan:)
Vikten, den ska vi inte prata om men jag antar att jag måste väga mig hos barnmorskan på tisdag!
Har börjat titta på barnvagnar och spånat vidare på namn.
En vagga ska byggas.

Känns lite brutalt att lägga ut en bh-bild på bloggen men det får ni tåla för här kommer en magbild i v.25


I kväll blir det tv 4 film och spagetti och köttfärsås!

Den här helgen har verkligen varit supermysig. Thomas har nästan inte jobbat något alls utan varit hemma och inne. Skulle nog trivas som en hemmafru, iaf en månad eller två:)

Nu väntar tvättstugan, en ny arbetsvecka och en ny gravidvecka!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser verkligen supergott ut... måste nog ta mig lite kvällsfika även om jag redan borstat tänderna... Vi kollar också på TV4 Film, fast jag har läst boken innan. Du ,jag hittar inga stödstrumpor, var det dem du menar att du glömt? Vart borde de vara?

Magen är fin och vi tål lite bomber som också råkar komma med på bilden:)



Kram kram, hälsa Tomas!

Postat av: malin- mamma till sam

vad fin du e! Hihi nej faktiskt inte, köpte nog tillräckligt där iaf:P Haha Hur kår du?

2009-09-28 @ 15:52:30
Postat av: Kicki P

Åh så mysigt det låter.

Kram Kicki

2009-09-29 @ 21:15:26
Postat av: Elin

Du är så himla fin!! Men vilka jääkla bomber!!;) Puss å kram!

2009-09-30 @ 10:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback