Mina vänner bloggar dåligt

Nu får ni skärpa er!! Känns som om det var flera veckor sedan som ni uppdaterade ( Inte biggis). Eller så är det bara jag som har ovanligt mycket tid..:) Så kan det vara!

I dag är jag hemma från jobbet, har tagit semester men jag orkar bara inte jobba som det är just nu! Barnmorskan ringde förra veckan och nu ska jag börja ta blodtryckskontroller 1 gång i veckan, eventuellt blir det sjukskrivning men det får jag nog veta på torsdag då det är dax för nästa kontroll.
Jag som alltid har haft lågt blodtryck, känner mig som en otränad valross!
Jag hoppas också på att blodvärdet har gått upp lite...

I dag på min semester har jag städat lägenheten, bytt sängkläder, bakat bröd och titta på förlossningskliniken. Känns ändå som om jag har tagit det ganska lugnt trots att jag haft något att göra hela tiden. Men herregud man kan ju inte lägga sig på sofflocket i vecka 29!

Nästa vecka ska vi titta på ett hus. Ni som är intresserade kan kolla in det på hemnet, Jennyvägen 10!

Simhallen har öppnat!! Min räddning till motion, det måste ju vara bra för blodtrycket!

Jag har fastnat för tradera, har aldrig fattat riktigt hur man shoppar där men nu gör jag det, vilken guldgruva:)

Hittills har vi köpt en banrvagn (svart emmaljunga -06), mammakläder, torparlampa och kanske lite barnkläder:)

I söndags var jag i Loftahammar och träffade J:et och Maria, väldigt trevligt. J:et bjöd på lunch efter att vi varit i skogen för tittat efter trattkantrareller, hittade 4 st.

Nu är det nog soffan som gäller!! I kväll e det ju äntligen hemma och desperate housewifes, saknar bara mina desperate vänner Lina och Kicki :(

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Lina B

Jag saknar alltid dig på desperate också! Det blir inte samma sak att kolla själv. Igår var du dock glad över att inte sitta bredvid mig, för jag har svininfluensa eller nåt liknande..:(



Jag har förresten snabb-bloggat lite!



Kram kram

2009-10-28 @ 22:13:31
Postat av: Lina B

Jag saknar alltid dig på desperate också! Det blir inte samma sak att kolla själv. Igår var du dock glad över att inte sitta bredvid mig, för jag har svininfluensa eller nåt liknande..:(



Jag har förresten snabb-bloggat lite!



Kram kram

2009-10-28 @ 22:14:20
Postat av: Ankan

Nu har jag lagt mitt strå till stacken oxå, in på bloggen och få lite nostalgi :)

2009-10-29 @ 09:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback