Känner mig på krigsstigen....

Stackars de människor som korsar min stig....(Thomas). Blir irriterad för allt, grinar för allt och känner verkligen hur ilskan bubblar inom mig... I vanliga fall går det ju hantera men det är omöjligt nu.... Jag märker hur Thomas verkligen försöker att välja rätt ord för att det inte ska rinna över...

I dag är jag ledig som tur e. Helgen på sjukan har varit tung och stressig, min rygg har värkt och värken i svankotan börjar sprida sig...

En positiv sak är att lillen i magen sparkar och lever om... Man märker att den finns:) Rörelserna syns till och med på utsidan av magen nu:)

I dag e det supermysigt höstväder så jags ka snart gå ut på en promenad, andas frisk luft och plocka äpplen.

På lördag ska vi ha fest hos oss. Middag, andra godsaker, vin, ramlösa och 10 fina vänner:)

Tänk elefanter som e gravida i 4 år... fy fan!!

Kommentarer
Postat av: Lena Isaksson

Vissa dagar är jobbiga men det finns ju bra dagar också. Du har ett tungt och krävande jobb det är inte konstigt om du blir trött och irriterad. Ja inte vore det trevligt att vänta barn 4 år i sträck då skulle nog de flesta bara ha ett barn. Kram från din mamma

2009-10-06 @ 17:43:31
Postat av: Lina B

Stackare! Det kanske inte var helt oväntat att du skulle bli extra emotionell när du blev gravid... du har ju rätt så mkt känslor redan i grundläget:) Tomas tål det nog, du få klappa medhårs när ilskan lagt sig:) Med lite massage på din arma rygg så känns det lite bättre. Jag sov med kornpåsen varje natt i typ 7 månader, skönt. Den var min bästa vän just då!



Kram kram

2009-10-07 @ 08:58:29
Postat av: Andreas

Tja, en tröst åt fel håll, elefanter e "bara" gravida i ca 2 år...

För övrigt så hoppas ja du får lite smärtlindring, och de går ju garanterat över om några mån.



När ska vi styra upp någon kaffe da? om man törs besöka dig nu med två livliga barn!?

2009-10-07 @ 12:23:35
Postat av: Anne-Lie

Stackare som har det jobbigt.. men härligt att det rör sig och att det syns utanpå!

Ha det gott och sköt om er!



Hälsa Tomas!

Kram

Postat av: Kicki P

Hoppas på en bild på magen snart :-)

Kram!

2009-10-08 @ 21:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback