Undra om kulan kommer sprängas??

Det känns verkligen som om den ska göra det ibland... 7 veckor kvar, kan inte fatta att den kommer att växa ytterligare...
Nätterna är inte roliga längre, ingen position är bekväm, svårt att andas och måste kissa minst 3 gånger/natt. Skönt att det snart är över... då börjar det riktiga jobbet (det säger iaf alla som har barn:))
Hur jobbigt det än är nu så är kommer det nog ite att bli värre än de 12 första veckorna då illamåendet var ett faktum!
Nu tycker ni säker att jag e larvig och ytlig men min stora fasa just nu e BRISTNINGAR!! Jag drömmer på nätterna hur jag vaknar och hela magen har förvandlats till ett spindelnät... jag vil verkligen inte... Förebygger med allt som jag har hört hjälper....oljor, krämer och dricker mycket vatten....
En bild från v. 33


I dag ska jag till Västervik med mamma och pappa. Jag ska gå upp till avdelningen också och betala julbordet den 8/12. Ett besök hos morfar e nog inplanerat också.

I kväll ska vi till J:et och Markus på middag. Trevligt!

Nu ska jag försöka att bota min huvudvärk som ag haft e 3 dagar nu!!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Kanonkula!:) Den hinner nog växa lite till också..;) Jag var också "livrädd" för bristningar, smörjde också, men åt det hormonella går det ju inte att göra så mkt... Jag fick iaf lite bristningar någon vecka innan. Fast min mage är ju inte direkt snygg av alla pump-ärr heller, så de gjorde varken till eller från.:) Men hoppas du slipper undan!!

2009-11-27 @ 19:35:26
Postat av: Malin-mamma till sam

Skall bli spännande att se. Vi visste att det var en pojk och min mage såg verkligen ut som en typisk pojkmage ganska så hög och med en rand:)

Vi skall både till blekinge och skåne så det blir säkert perfekt" Har ni köpt allt nu? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback