Livet förändras

det gör det väl egentligen hela tiden, men i helgen när jag träffade min roffar så blev det så påtagligt. Herregud det känns som om det var igår som vi pluggade/satt i biblioteket på mitthögskolan/seglade runt på kåren eller härjade om alla lustiga människor som vi sett eller träffat... getingen, polkan, läderkvinnan mfl.
Nu lever vi så olika liv men ändå är det underbart att träffas. Hoppas vi alltid kan göra det, men som Biggis sa så gör vi det till en tradition:)
Vi har iaf haft en supermysig/rolig/lugn och en svullo helg. Tänkte lägga ut bilder men eftersom vi alla fyra har samma bilder så är lah lat och hänvisar er till
www.dansanka.blogg.se och www.elinedholm.blogg.se

Nu sitter jag på jobbet, nattjobb!! Urtrist men ganska skönt att slippa stressen som är på dagen, hysterisk telefon och mycket anhöriga! Vad äter man när man jobbar natt??
Har inte påverkats så mycket av nattjobb tidigare men nu känns det som om jag e sugen på något hela tiden samtidigt som jag mår illa....  har iaf ätit  knäcke, kaffe, kaka, banan, satsumas, äpple och blåbärssoppa.... Efter en helg med roffarna känns det som om jag har fått (tillbaka) ätstörningar:)

I dag innan jobbet åkte jag till mamma en sväng, hon hade bakat bullar så det blev gofika:)

Thomas har varit i skåne i helgen och i morse åkte han till stockholm så jag har nästan inte träffat honom sen i torsdags, saknar honom massor. I morgon kväll blir det säkert myskväll:)

På torsdag e jag ledig och det ska bli så skönt!!

Godnatt, själv ska jag sväva vidare 5 timmar till på sjukan!

Kommentarer
Postat av: Biggis

Jag äter ägg å makrill i tomatsås när jag jobbar natt!:) Men det kanske inte faller dig i smaken? Känner iaf igen det där med hungern, vaknade med ett vrål i magen på tisdag morgon. Så fort gick det att lägga till sig en ny (o)vana! Har fastat veckan lång för att komma tillbaka till samma magsäcksstorlek igen!;)

Kram å tack för helgen!!

2009-05-21 @ 13:03:01
Postat av: Kicki P

Det är så kul att du kikar in på min blogg och skriver kommentarer!! Jag kom inte iväg på dans ikväll då jag inte vågar utmana förkylningen jag har i kroppen :-/ Det ska bli så kul att träffa er när ni kommer upp för Ossians dop. Kramar

2009-05-22 @ 22:52:11
Postat av: Kicki P

Hej! Jag svarar på din blogg. Hur brukar folk göra? Är inte så van vid bloggande än ;-) Ni är i alla fall såååå välkomna att vara i min stuga hur mycket ni vill!!!! Många kramar

2009-05-26 @ 23:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback