3-dagars ledig

Känns som om jag har varit ledig i en hel vecka, så skönt. Valborgsmässoafton var vi hos J:et och Markus och grillade, tittade på majbrasa och drack drinkar:)


1:a maj gjorde vi väderskärspremiär. Som vanligt när jag gör mitt första besök på året där så bränner jag mig.






På lördagmorgon gick vi upp i ottan för att träffa Thomas kompisar i Göteborg. Vi hade inte planerat att åka dit men där dom frågade om vi hade lust att följa med och vi inte hade något planeras så blev det så:) Hur kul som helst iaf. Lördagen var vi på Liseberg nästan hela dagen, festade på kvällen och söndagen ägnade vi åt avenyn och nordstan:)












Skönt att ha haft en så underbar och lång helg! Nu sitter jag med en kopp kaffe och laddar för sjukan. Känns helt ok att gå och jobba när man känner sig utvilad:)

Känns som det är massa roliga saker som händer framöver också. Nästa helg är det vårfesten, helgen efter det kommer Roffes gäng och det kommer att bli roooligt!

Sen har vi snart jobbfest igen, måste kolla om jag är ledig då, hoppas!

Bay bay och ett tack till skåningarna och Lysekilsborna för en toppenhelg!

puss å kram!!

Kommentarer
Postat av: LIna B

Å, vad kul med Liseberg!!! Jag blir så avundsjuk! Det är verkligen helt superkul där. Härliga bilder. Saknar dig massor, men nu ses vi snart igen:)



Kram kram

Postat av: LIna B

Å förresten, vad fin du är i håret!

2009-05-04 @ 12:31:00
URL: http://vintertjarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback