Ett pass kvar, sen semester

ska verkligen bli underbart!!!
Har bara tagit 2 veckor och våra planer är:
På söndag åker vi till Öland på dansveckan, vet inte hur många dagar vi stannar.... beror på väder och vind!
Åker vidare ner mot skåne, kanske österlen och sen givetvis Ängelholm.
Väderskär några dagar.
Visfestivalen med besök från skåne.

En bild på mig och J:et från Ölandsveckan, kan det vara 6 år sedan???


Jag älskar verkligen sommarvädret som kommit, helt underbart, förutom det svidande och röda skinnet!

I dag gick jag på stan och shoppade lite inför semestern...
En tunika
En kjol
Ett par shorts
En bh
Ett par supercoola träskor
Gardiner

Nu ska jag fixa lite mat och sen blir det tvsoffan!!

Trevlig semester!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback