Oro

Vi har haft en jobbig dag i dag! Vaknade med magont och blödning... iskall i hela kroppen!
Åkte till akuten, fick superbra och snabb hjälp, väntade max i 30 min. Fick prata med en läkare och göre ett vaginaltultraljud. En stor sten föll från mitt hjärta när hon sa att hon kunde ser ett levande foster. Vi fick se hur den lille spratlade men benen, snuttade på handen och hur hjärtat pickade på. Helt overkligt hur "den" redan nu ser så levande ut. 
Känns fortfarande lite oroligt över att det gör ont i magen, men  jag förstår ju att det måste kännas... I dag mognade jag ytterligare några grader, jag tog ut min piercing i naveln:)
Förstår inte hur vi ska kunna vänta i ytterligare 6 månader innan den lille kommer... Ber till högre makter att allt ska gå vägen!!

När jag ändå är inne och bloggar lite tänkte jag lägga ut lite bilder från skånebesöket:
          



Nu är det dax att åka till ica och handla lite inför kvällen och i morgon blir det jobb!

På tisdag kommer Lina, Jonas och Ossian, underbart! Den här gången ser det tyvärr inte ut som om vi får fint väder:(

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Linda...

det kan kännas som en evig väntan... men det e värt att vänta på... Lycka till med allt...

Ha d underbart

Kram Linda o Lucas =)

2009-07-18 @ 19:48:18
Postat av: Kicki P

Men en sån läskig upplevelse! Skönt att det gick bra. Kramar Kicki

2009-07-18 @ 20:00:25
Postat av: ELin

Sköt om er! Underbart att få se det lilla livet!:) Kram!

2009-07-19 @ 22:33:02
Postat av: Ankan

Å kära nån! Skönt att pyret höll sig kvar! Massor med kramar. Hoppas ni har det underbart på semestern :)

2009-07-22 @ 07:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback