Lediga dagar går så fort

önskar att jag de gick liiite långsammare...
I går åkte Lina, Jonas och Ossian hem efter att ha varit här i tre dagar. Vi har haft det väldigt lugnt och skönt, varit på väderskär, haft ganska tur med vädret, solat, badat och myst med Ossian. Han växer så det knakar, nu kunde han sitta själv och det är nog bara en tidsfråga innan har kryper.
Jag var slö med kameran så det blev inte så många bilder, men några blev det:








Mer bilder kanske kommer när jag får Linas bilder.

I natt ska jag jobba och jag känner mig absolut inte laddad. Har ont i halsen är är trött. Har sovit länge iaf så jag ska nog orka. Nu är det bättre med min mage, har inte lika ont längre och det har slutat blöda, skönt!

Min morfar ligger inlagd på sjukhuset, han har troligen fått en stroke.. hoppas han repar sig!

Nu blir det trädgårdslandet som verkligen växer igen...

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback