Dans

I söndags var vi på Zlips i Ljungsbro, det var verkligen underbart kul. Jag vill verkligen åka och dansa mer men för det första finns det inte så många danser i närheten och om det finns en dans inom 15 mil känns det så motigt att åka så långt.... Kanske har danslusten avtagit ändå men Ljungsbro ska vi försöka att åka på lite oftare. Jag köpte till och med nya dansskor, jättefina:)

Vi har haft en supermysig helg. Fredagen var det myskväll framför tv:n med Let´s dance och vin. Lördagen staplade vi all vår ved och gjorde dubbel sats av köttfärspiroger, sedan blev det ytterligare en kväll i soffan, körslaget:) Söndagen blev ite mer aktiv med promenad, shopping i Linköping, (IKEA bla.) och dans på kvällen!! En perfekt helg med kärleken!!

Jobb, jobb, jobb hela veckan förutom torsdag, pust! Jag har iaf en ssk. studerande nu som är jätteduktig och det e kul:) Ibland känns det jobbigt att vara handledare men när det fungerar bra är det väldigt lärorikt, de har så smarta frågor:) Herregud jag har varit sjuksköterska i 3 år nu, känns som om det var igår jag stod i stadshuset i Sundsvall och tog emot min brosch!! Lika länge som jag har jobbar som sköterska, lika länge satt jag i skolbänken... Vilka år, det kan jag verkligen sakna!! Roffes gäng, allt vi hittade på, alla fester, allt vi åt, alla timmar innanför mittuniversitetets väggar...jag minns det som igår.... SAKNAR ER!!!!

Nu blev jag nästan lite sentimental.....


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ann-Katrin

Bara nästan lite sentimental, du har då ett hjärta av sten Rolf :) Själv så drunknar jag nästan i mina krokodiltårar när jag tänker på tiderna som flytt. ja i allafall nästan ;)



jag börjar bli lite smått stressad över Öland.... vart finns det någon stuga?

Postat av: Elin

Åh, jag med! Man fåt låta bli att tänka för mkt, å djupt... Men jag å Muffen (å kanske Ankan??) kommer ner till dig i maj iaf!:)

2009-01-28 @ 22:59:19
Postat av: Ankan

Inget kan stoppa mig då det är dax att åka söderut!!! En riktig RG återträff :)

2009-01-29 @ 15:50:26
Postat av: Lina V

Ja ibland saknar man verkligen allt som vi hittade på, otroligt rolig tid. Ska bli riktigt trevligt med en RG träff i maj, nu när vi har ett "riktigt" bihang med oss också:)

2009-01-29 @ 18:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback