Bildinlägg

Tänkte att jag skulle uppdatera med lite bilder.

Thomas och jag julpyntar lite..




Julklappsöppning:




Nyårsafton:








På julafton hade min moster Mimmi lite nostalgi i glasögon, jag tycker att jag hittade de absolut fulaste:


Jul hemma hos oss:








Har inte den rätta blogglusten men håll till godo med bilder:)
Kort så har vi haft en jättemysig julhelg med familjerna, danskväll, skåne, promenader och lite julgodis förståss:) Nyårsafton firade vi tillsammans med Thomas kompisar i skåne på en jättestor fest och det var också kul. Nu är man tillbaka på jobbet och det är likamed ont i huvud och rygg!! :(

I morgon är jag ledig så i kväll blir det rött vin:)

Hej hopp!!

Kommentarer
Postat av: Lina B

Vad fint ni har det med allt julmys! Nu är det snart dags att plocka bort allt:( Känns som att julen gått så fort, samtidigt som att det för oss inte funnits ett liv innan Ossian. Skumt.

Hörs snart!

Kram

Postat av: malinsmix

Gud vad fint ni har dey hemma och vilket papparkaks hur och för att inte tala om glasögonen du skaffat dig, riktigt snygga!:) När blir det sthlm? Kramis

2009-01-09 @ 16:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback