När man börjar längta till våren

då slår vintern till:




Det har varit superfint väder de två senaste dagarna så man kan ju inte klaga även om jag vill ha vår nu!

I helgen har jag verkligen fått kämpa mig fram, även om vi haft en bra helg på sjukan. Har varit förkyld och säkert feber. Nu mår jag något bättre men det verkar vara segt. I dag är jag ledig och kurerar mig, har mensvärk också, så man är inte på topp om man säger så.
Har precis lagat en lasange nu, hoppas den blir god och Thomas kan äta den, han som inte äter ost i någon form! Funderar på att göra någon paj också, det e ju så bra med matlådor och sen e det lika bra att fortsätta när man har ångan uppe!
På onsdag ska jag och mamma på spa´t i Västervik, vi ska bubbla och ta det lugnt, skönt!

Nu är det inte många dagar kvar tills Lina, Ossian och Kicki kommer, jippi!

Föresten här e en sjuk bild av mr. spex:


Nu har man ju vant sig vid lyxen att alltid ha honom här men ibland tänker jag på när vi hade vår distanskärlek, gud vad jobbigt det var ibland! Jag e så otroligt glad att han ville flytta hit, utan Thomas vet jag inte vad jag skulle göra, han är mitt livs kärlek, jag är övertygad!!!

Tillbaka till köket,
/husmor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback