Mensvärk

det måste vara djävulens påfund!!! I morse trodde jag inte att jag skulle ta mig ur sängen, men efter två Pronaxen (det var allt jag hade hemma), satt jag vid frukostbordet. Förkyldningen är bättre, ingen feber bara lite snor!

I dag ska jag jobba och i morgon är jag ledig, känns som lite lyxigt att vara ledig så mycket mitt i veckan.

Thomas och jag har blivit lite besatta av en tanke, det är att såga ett hål i vardagsrumstaket och bygga en trappa upp till ett jättefint rum som skulle kunna bli ett underbart sovrum.... Egentligen behöver vi ju inte rummet men om hyresvärden betalar och vi (mest Thomas då), gör jobbet är det ju ett roligt projekt också... Vi får se!

I morgon väntar det kinamat och SPA med mamma, det ska bli mysigt!

Tack å hej!!!

Kommentarer
Postat av: Lena

vi hade det jättemysigt god mat och mycket bubblor en bättre present kan man knappast få och att få göra allt med dig är bara för bra jag är glad att jag har dig många kramar från mig

2009-02-19 @ 15:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback