Måndag igen

det e konstigt hur fort en ledig helg går, den bara försvinner... Kan ju också bero på att man har haft en bra helg:)
Fredagen var ju given med let´s dance och middag.
Lördagen var vi hemma och fixade med allt möjligt, fick fikabesök av J:et, Anna och Ann-sofie och det var trevligt. På kvällen var det dax för den efterlängtade stenfesten i Loftahammar. Det var medhavd mat, dans och fest. Vi hade superkul och dansande massor. Luftkonditioneringen var väl inte den bästa så vi förlorade mer vätska än vi drack....
Söndagen blev en soft dag, vi stannade ganska länge i Loftahammar där vi var ute och promenerade, åt lunch med mamma och pappa och slappade lite i soffan. Tanken var att vi skulle åka till Ljungsbro och dansa men vi hittade ingen som helst ork för det utan det blev filten, godis, soffan och Beck:)

Veckan som kommer ska jag spendera alla dagar förutom fredagen på sjukhuset, känns sådär! Ska försöka att träna iaf tisdag och onsdag!
Halsont, har både Thomas och jag fått, hoppas det e mycket kortvarigt och går över idag!

Jag och J:et


Annika och Thomas


Jag fixar kycklingen till salladen:


Nu e det dax för kaffe innan jobbet!!!

Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Vilken tjusig skarvs Malin!! Som jag längtar ner till dig min vän!'





Kramar...

2009-02-09 @ 13:41:40
Postat av: Lina B

Låter som en toppentrevlig helg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback