Mot en jul i skåneland!

I morgon åker vi mot skåne igen, har ju inte varit där sen i sommaras. Kommer att kännas konstigt att fira jul utan mamma och pappa men jag e ju trots allt 28 år, så jag borde klara av det:)

Vintern har kommit och det är underbart!! Mycket snö, sol och -5 grader, kan det bli bättre??

Var hos barnmorskan igår. Läget är ganska oförändrat förutom att blodtrycket var bra, 140/70, det kan man ju inte klaga på:) Bebisen hade sjunkit ner lite mer men inte helt fixerad. Kan säga att det känns i bäckenet att den är påväg neråt:) Ganska skönt känsla ändå:)
Inga bristningar än, fortsätter att smörja och hålla tummarna!
Fick med mig en tensapparat så att vi kan träna lite innan förlossningen, även bra att ha under förvärkarna.

I kväll är det sista delen av bonde söker fru. Känns lite trist att det är slut men de fann ju kärleken och det är huvudsaken:) Även om jag tror att Roger kommer att få det tufft! :)

I dag har jag shoppat julklappar och fikat med Mahlin på stan. Mahlin träffade jag i Sundsvall och för några veckor sedan träffades vi igen via gemensamma bekanta, väldigt kul:)

I dag drog budgivningen igång på huset. Vi drog oss ur då det började gå över miljonen!


Ska bli underbart att åka till skåne, att Thomas är ledig tills efter nyår, fira jul och att det kommer att vara en vit jul och att bebisen snart är här....

Önskar alla en god jul!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin-mamma till sam TÄVLA HOS MIG!

God jul!" Messa när bebis tittat ut på mobilen!! EN tjej tror jag fortfarande, kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback