underbar påsk!!

Jag har bara jobbar påskafton sedan har jag varit ledig hela påsken och det har varit underbart!
Det har varit mycket grävande i trädgårdslandet som bara blir större och större:) Har stora visioner om vilken skörd jag ska få. Thomas har byggt en balkong till oss och det blir så fin:) Vi kommer att ha fantastisk utsikt över viken!
Annars har vi firat Kalle som fyllt 70 år, grillat hos J:et och Markus och solat mellan grävningen:) Vädret har varit perfekt, sol, sol, sol...





En äcklig sak, vi såg en huggorm i trädgårdslandet! En del skulle säkert säga: ett vårtecken men jag skrek och langade spaden till Jonny som mördade brutalt!!

Nu blir det soffan och i morgon blir det jobb!!!

Kommentarer
Postat av: Kicki P

Men Malin, är det ett par egna snickar-byxor du har på dig?! Röda och snygga också. Blir impad ;-)

Kramar från Kicki

2009-04-15 @ 19:34:47
Postat av: LIna B

Ser härligt ut i det fina vädret!! Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback