Födelsedagskalas

I går fyllde Thomas 27 år och vi hade tårtkalas i nya lyan:) På besöket var mamma, pappa, Mimmi, Kalle, Birgitta och Klas. Känns verklige underbart att bo så nära familjen, för ett år sedan hade det ju varit omöjligt att bara kunna ses över en fika.
I lyan går det framåt men det är fortfarande en dammig miljö. Nu längtar jag tills det är klart för mer finlir! Om exakt en månad är det inflyttningsfest, bäst av allt är att Muffen och Ankan har bokat biljetter nu:) Muffen vi ska nog hinna med ogräs:)

I går var det Thomas dag och i dag är det Muffens dag, grattis!




Tack och hej!!

Kommentarer
Postat av: Lina V

Jag tror bestämmt att skräck ödlad har tagit plats på bloggen:)Det låter bra att vi kommer att hinna med ogräs! Jag håller tummarna att det inte finns någon dans på fredagen när vi kommer....

2008-09-12 @ 10:11:55
Postat av: Elin

Åh, jag skulle också vilja kunna... Men känns lite tidigt att vara borta en hel helg, inte direkt så man åker över dagen bara!:/

2008-09-12 @ 10:53:23
Postat av: Anette

Hejsan " Isak". var ute i cyber rymden och hitta din blogg.Vilket gjorde mig mycket glad :-). har tänkt på dig många gånger.Du kanske minns mig med?! Anette i från Högsjö. Ser fram emot dina inlägg. Varma hälsningar från "Gustavsson bönan" ;-).

2008-09-16 @ 18:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback