Systerfika

har jag, Emelie, Sandra och Cilla haft hemma i Cilla och Staffans jättefina hus. Med var även sötisarna Nils och Ella.. Vi fikade och surrade några timmar och det var jättetrevligt.... Välbehövligt med en tjejfika, känns som om det var år och dar sen. Det var det ju nästan för sist jag träffade tjejkompisar och bara satt och snacka var nog när jag bodde i Sundsvall.... Tror att det är ett behov som man har som tjej, man behöver tjejkompisar och man behover ventilera om allt möjligt... och framförallt äta gott fikabröd:)

I går var jag med och styckade ett lamm eller en tacka var det egentligen. Thomas och jag köpte halva, andra halvan tog grannen som idag kom upp med ett smakprov på en soppa eller om det var en gryta som man kunde göra på kokköttet.... Ni som träffat henne vet!!!
Nu har vi iaf lite stekar som vi tänkte tillaga någon dag..... ska lusläsa kokböcker:)

I morgon är jag ledig och då ska jag promenera, köpa bildelar och lite saker på rusta och sen ska Thomas och jag åka och simma. Kvällen spenderar vi nog framför Idol:)

Jag fick semester så jag kommer till Sundsvall v. 46, faaaantastiskt!!!

Hej så länge!!!


Kommentarer
Postat av: Lina V

Kul att du kommer upp Rolf! Men vågade du verkligen äta hennes gryta?:)

2008-10-24 @ 09:20:49
Postat av: LIna B

Meeen!! Vad kul att du fick ledigt! Jag längtar hur mkt som helst! Kommer du tisdag-söndag?

Postat av: Ann-Katrin

Herregud! Jag säger som muffen... hoppas att det smakade :) VÄLKOMMEN!!! Fantastiskt va trevligt vi ska ha! Jag måste ta någon semesterdag! Puss och kram

2008-10-24 @ 11:54:48
URL: http://dansanka.blogg.se/
Postat av: malinsmix.blogg.se

Kul att du hänger på detta tåg, tycker dock det är lite försenat. hur mår du tjejen?

2008-10-24 @ 22:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback