min blogg är värderad till

12 598 kr... det kan man kolla på www.bloggvarde.se lite kul men jag vet inte vad man ske med det till:)

Vad har hänt sen sist....
Jag har kört av vägen men polon. Hade varit hos mamma och pappa och hämtat vinterdäcken och på vägen hem var det blixthalka och jag hade blankslitna sommardäck, kunde inte göra någonting, bilen styrde helt och hållet själv, rakt ner i diket! Jag klarade mig utan skador och otroligt nog gjorde bilden det också. Thomas hämtade mig och med hjälp av en traktor fick vi upp polon dagen därpå... Jag blev givetvis skiträdd, hela kroppen skakade men det värsta var när jag hade klättrat ur bilen och stod i bäcksvart mörker och väntade på Thomas och hörde hur det prasslade i skogen, VILDSVIN var min första tanke.... Snacka om panik!!!!

Snackade med Lina idag och insåg att det bara är en vecka kvar tills jag ska till Sundsvall, guuud vad jag längtar:)
Vad ska vi göra under mina dagar då...
Roffes gäng fest på fredagen, afternoon och stan någon dag, vilken? Birsta någon dag, vilken? Ultraljud med Lina på torsdag em.
En liten önskan från Lina var att vi skulle åka hem till Elin och Iris någon dag eller kväll och hälsa på, går det bra Elin??

Nu ska jag dricka kaffe och äta äppelkaka:)

En bild från i sommeras, middag i vårt blivande kök:) Är så glad att byggtiden är över!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Självklart går det bra! Jag är ju hemma å har inget planerat dag som kväll den veckan! Förutom torsdagen..:) Vore jättekul om ni kom!

2008-11-05 @ 09:07:01
Postat av: Ann-Katrin

Det ska bli så underbart att du kommer! Jag hoppas fortfarande på Roffefest på lördagen... Om jag säger som så hade inte jag några större "muffbekymmer" med att åka tåg på söndan ;) Torsdag så är Kindbergs på Aveny om det är intressant...



kramkram

Postat av: Lina V

Det måste bli en Roffe fest på fredagen för på lördagen kan inte jag och elin

2008-11-05 @ 21:03:08
Postat av: Malin

Ankan, då spikar vi roffefest på fredagen!! Blir det utgång eller mogen hemmafest?:)

2008-11-05 @ 21:13:52
URL: http://malinisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback