Kortfattat

Ska snart iväg och slita ett skift på sjukan men jag känner mig inte alls redo för det. Sedan i går har jag mått illa och haft ont i magen. Tycker att jag haft det till och från i några veckor nu och jag tror jag vet vad det är... MAGKATARR eller som vi säger i sjukvården Dyspepsi.... Vad kommer det från då??? Stress, kaffe, alkohol.... ???? Jobbet kan ju vara en bidragande orsak, det medför ju både stress och kaffe.... Ska försöka att dra ner på kaffet iaf!

Idol. Rätt man lämnade tävlingen! Kevin är bara så fantastisk!

Dansbandskampen. Missar det i kväll men jag kanske hinner se slutat. Scotts är bästa men jag tror att de kommer att få problem när Blender och Zlips kommer in i tävlingen...

I dag är det gråväder, har gått en liten promenad nu på morgonen för att bota illamåendet, lite bättre blev det kanske!

I går bakade jag ett jättegott bröd, receptet hittade jag i tidningen Land.

Om 3 dagar åker jag till Sundsvall, underbara...

Bay bay!

Kommentarer
Postat av: Ann-Katrin

Du har väll inte gått och drabbats av den där babyflugan som "alla" verkar drabbas av, tänkte på illamåendet...



Som jag längtar efter dig! Vill du sova någon natt hos mig? Efter Aveny kanske eller på fredag? Det är lilla lördag på onsdag oxå föresten, i onsdags var det jättekul! Inte så många tjejer men flera bra killar :) KRAM

Postat av: Ankan

Jag känner mig obeskrivligt lättad Roffe!

2008-11-10 @ 09:53:21
Postat av: Ann-Katrin

Saknar oxå! Jag blir bara så sentimental varje gång vi skiljs åt igen. Fast jag tror att jag dålde det ganska bra den här gången :) Skönt att du kommit hem helskinnad. Pusspuss! =)

2008-11-16 @ 19:03:49
URL: http://dansanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback