Hemma igen

efter nästan en vecka i skåneland. Vi har haft det jätteskönt och bra. På vägen ner "passerade" vi Ullared vilket var mycket trevligt:). Torsdagen och fredagen spenderade vi tillsammans med Thomas familj, jag fick träffa Thomas farmor, farfar och mormor för sörsta gången, trevligt. Vi passade på att åka på outlet i Höganäs där vi shoppade en del.
Lördagen shoppade vi lite kläder och inredning i Ängelholm. Thomas hade surfat lite på blocket och hittat en gemensam julklapp, en kanot som vi slog till och köpte! säljaren var från Västervik från början, världen är bra liten! Kvällen spenderade vi hos Thomas kompis Johan som bjöd på supergod middag. Ganska avslagen fest så Thomas och jag fortsatte kvällen i Ängelholm city:)
Söndagen åkte vi till Danmark för att gå på julmarknad men när vi kom dit var vi en helg för tidiga så vi fick roa oss utan marknad.  Ganska öde en söndag men vi fikade, drack glögg och vandrade runt i kvarteren som är otroligt fina. Måndagen packade vi bussen full och återvände till Kasimirsborg, på vägen hem tog vi upp Thomas syster Anna och hennes kille Calle i Västervik.

Det känns skönt att vara tillbaka till vardagen igen, känns som om jag åkte runt mycket den senaste tiden men det har jag ju egentligen inte gjort... Det är iaf underbart att bara vara hemma med Thomas, sitta och slöa i soffan, äta god mat, kramas och bara njuta av att han är det bästa som finns!

Nu försöker vi att hinna få i ordning i lägenheten till 1:a advent. Det ska röjas, städa, lister ska målas och sättas upp, pynta och organisera alla saker.

Mitt nästa projekt är att "renovera" ett gammalt skrivbord som vi fått av Thomas föräldrar, superfint men risigt. Sedan fick vi även en gungstol som också ska fixas lite med!

I morgon jobbar jag kväll och dag på fredag och efter jobbet bär det av till Loftahammar där mamma och pappa ska bjuda på middag:)

Nu ska jag snart knoppa!

Thomas med våran julklapp:


Thomas bästa kompis Markus och hans tjej Lisa:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback