Borta bra men hemma bäst!

Sundsvallsvistelsen har som väntat varit superrolig och mysig! Vi har tagit det ganska lugnt, shoppat en del, fikat, haft Roffesgäng fest mm.
Här kommer lite bilder från veckan:

På besök hos Elin, Krister och lilla Iris i deras fina hus i Indal:
   

Lina och den tjocka magen:


Julmys:
   


Roffesgängfest:
    


  

Som sagt borta bra men hemma bäst:)


Tack mina fanastiska vänner i Sundsvall för en toppenvecka. Jag kommer att sakan er men det känns som om vi har lite planer på att ses i vår:)

I dag har jag jobbat igen, sen jobbar jag tis och ons. och på torsdag åker vi till skåne:) Ska vara där till söndag! Vi hinner kanske med trivseldansen i Hasslarpsparken:)

Nu känns det som om jag väntar på att bli gudmor, var med Lina på ultaljud i torsdags och det verkar som om bebisen vill titta ut lite tidigare än den 22/12! Lina var så fin i sin mage, barnrummet var jättegulligt och Lina och Jonas kommer att bli så fina föräldrar! Nu bara väntar vi:)

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: LIna B

Fina bilder. Det var toppenmysigt att ha dig här! Vi hörs snart. Kram /Lina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback