1.a advent

så mysigt.... Frukost tillsammans och ett brinnande ljus!!

Tyvärr kallade plikten så jag fick inte tillbringa hela dagen hemma. I morgon jobbar jag kväll så vi hinner nog med lite adventsmys i kväll:)
I går titta vi på Efter bröllopet, jag har ju sett den tidigare och jag tycker den e såå bra. Lite väl sorglig kanske men den här gången klarade jag från att grina! Starkt jobbat!

Pratade med Lina i morse, ingen bäbbe än!

I fredags var vi på middag och idolkväll hos mamma och pappa. God middag och efterrätt, kakor och lussebullar:) Vi fick en kandelaber som inflyttningspressent, jättefin!

Nu ska jag jobba lite till!

Trevli 1:a advent!

Kommentarer
Postat av: malinsmix

hej vännen hur mår du såhär i juletider?

här är det bra, har precis fått upp stakarna.. men hittade ej de gamla så fick köpa nytt, missätnker en tjuv faktiskt. Grrr men men.

Hur firas julen o hur går allt med huset?

inget sthlm?

saknar dej!!!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback