Vart ska jag börja....

hinner aldrig uppdatera min blogg men jag ska dra lite snabbt vad som hänt sen sist!

Vemdalen: Resan blev bara så lyckad! Det var underbart att träffa Kicki och Lina igen. Dansen var usel men allt annat var perfekt. Vädret var toppen, stugen var toppen, (Thomas och jag fick till och med en liten egen lägenhet:)), Jag gjorde framsteg i slalom även om jag fortfarande är ett stort orosmoment i backen, mat och alkohol,  och en semester med världens underbaraste Thomas. Thomas gjorde värsta fyndet och köpte ett par slalom skider för 1000 kr! Vi kommer utan tvekan att återkomma till Vemdalen, om vi får:)

Innan vi åkte till Vemdalen träffade vi lite andra stjärnor i Sundsvall. Torsdagen träffade vi Muffen, Biggis, Iris och Ankan. Iris vara bara så söt. Kändes väldigt märkligt att det var Elins barn, jag menar hon är verkligen mamma! Vi hann med lunch hos Ankan, lite shopping och en glass på torget i Sundsvall. Det var iaf jättekul att träffa dom igen och det var kul att Thomas fick träffa dom och dom han:). Längtar redan till nästa gång!

Innan Thomas begav sig hem till skåne igen åkte vi till Carsimirsborg och skrev kontrakt och planerade lite renovering. Gud vad mysigt det var där ute nu när vädret var så fint. Vi kommer att få det så bra där, bäst av allt är vi äntligen får varandra på riktigt, låter som om vi skulle gifta oss:)

Valborgsmässoafton var tänkt att bli min och J:ets kväll men eftersom J:et låg hemma i influensa fick jag viga kvällen till dansen. Saknade givetvis J:et men kvällen blev väldigt lyckad. Blev hämtad av en dansfrämling som heter Emelie, vi hämtade upp ytterligare än dansfrämling som heter Albertina och åkte till en grillfest i Horn. Där var det supergod mat som Christoffer hade fixat och riktigt familjelycka. En bebis på 3 veckor som var sååå söt! Efter maten åkte vi mot Örsåsa premiären. Hade inga förväntningar på dansen eftersom jag vet att Örsåsa är ett riktigt partyplace men herregud vilken rolig dans. Tror jag satt 4 låter. Både bra och mindre bra dansare men alla var där för att DANSA och bara ha kul och det märktes! Dansade med en nya otroligt duktig kille, alltid kul när man upptäcker nya talanger:) Måste säga att det rycker i tävlingtstarmen:) Hur som helst så kommer det bli många sommarkvällar på Örsåsa!!

Imorgon bär det av till skåne igen! Livet är nästan för bra för att vara sant! Thomas, dans och snart sommar och Öland!!!
I helgen ska vi dansa I Helsingborg, festa med Thomas vänner, dansa i Hasslarp (vår trivselkväll), och njuta av solen och varandra!

I natt kommer mamma och pappa hem från holland, hoppas att de haft en bra semester!

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Miss you too! Angående party så laddar jag så mycket inför Öland så jag lär ligga däckad redan innan dansen första dan *haha*

KRAMAR

2008-05-07 @ 00:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback