Nu e det sommar nu e det sol

nu e det koskit i hagen....

Herregud vad underbart det är nu när sommaren verkligen är här. I går var jag ledig och tillbringade nästan hela dagen i solen, ont i skinnet men det är det värt! Mamma och jag åt sevnska jordgubbar med grädde:)

Till och med inne på avdelningen kan man känna doften av allt som knoppas ute nu, det är underbart!

I helgen jobbar jag och det är ju lite trist men nästa helg är jag ledig och ska till Thomas. Det är sista gången som jag åker till honom innan han flyttar hit, är det inte ofattbart?? Om vädret tillåter ska vi till Danmark:)

Vi har lite patienter så vi får se om det blir en lugn eller springig kväll. Mat vankas!

Ha en skön helg i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback