Jag kunde bara inte vänta

utan jag tog semester och åkte till Thomas i helgen, självklart var det värt 68 mil i bil och semesterdagar:)
Den senaste tiden har jag varit ganska flitig med kameran så här kommer lite bilder:

1:a bilden är från en servering i Danmark, en jättemysig dag med sol, god mat och väldens bästa sällskap. De andra bilderna är från samma helg men dagen efter då vi åkte till ett mysigt fik i Båstad som hette utsikten och som ni ser är det fantastiskt fin utsikt!
     

Helgen som var förenade vi nytta med nöje. Lördagen jobbade vi Thomas lägenhet som ska försöka att var färdig renoverad när han flyttar till mig. Söndagen överraskade han mig med en liten utflykt till Ven. Jag hade aldrig varit där, visste att ön fanns men det var allt! Vet väl egentligen inte så mycket mer nu förutom att det var bland det finaste jag sett. Hur mysigt som helst, där skulle jag kunna bo om man bortser från avståndet till fastland, utbudet på ön och att det bara bor runt 300 på ön, men ingen kan säga att det inte är fantastiskt vackert! Vi tillbringade dagen med att cykla tandemcykel runt ön, (1,2 mil), njuta av solen, och äta middag i en lite trädgård. Jag fick även prova den omtalade Ängelhomsglassen top80, måste säga att det var en mycket märklig glass. En storstrut med sylt på och en gräddbulle nerstoppad i glassen.... men men, den slank ner med god aptit!
     
 
image313

Jag har verkligen varit hemskt trött efter helgen och nu är jag ute i Loftahammar, ledig 2 dagar och det behöver jag! I morgon ska mamma och jag till falerum och shoppa lite och på kvällen åker vi ut till Väderskär. Ska bli skönt att komma dit och kul att se pappas renovering. Förhoppningsvis får vi det fina vädret som är lovat och då blir det pressa av:)
Helgen som kommer ska spenderas på sjukan, känns lite tugnt nu efter två underbara helger men man måste väl jobba också!

Nu vill jag bara ha sommar, för då:
Kommer Thomas
Lina, Jonas och Kicki kommer på besök
Visfestival och då kommer förmodligen Muffen, Maria och Martina, om boende löser sig!
Öland
Sommarfester och danser

Nu ska jag betala räkningar, surfa lite, läsa och soooova! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Biggis

Du ser verkligen ut att ha haft det supermysigt! Mest hela tiden..:) Tråkigt att jobba, men annars hade man nog inte uppskattat det underbart härliga med att vara ledig heller... Blir så glad när jag läser din blogg om hur kär du är! Det är du så värd!:) Puss

2008-05-29 @ 12:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback