Shopping

Det blev en del shopping i Linköping, hittade tyvärr inga jeans men jag hittade istället:
2 tröjor
1 skjorta
Ögonbrynspenna
Taklampa till köket
Ljus och annat småplock från IKEA

När man bor i en etta måste man verkligen begränsa sina IKEA-inköp, har verkligen ingen förvanringsmöjlighet kvar, det är fullt överallt!
Let´s dance igår var intressant, trodde aldrig att Linda skulle åka ut så tidigt, tyckte att hon var riktigt talangfull. Carl-petter har kanske inte så mycket kvar att hämta men jag tycker att han är otroligt charmig, honom vill jag ha kvar:) I går var även snickaren riktigt het!
Nu sitter jag på jobbet och har nästan inga patienter, magsjukan is back!!!
Jag har glidit tillbaka lite i mitt godsmissbruk så nästa vecka ska jag träna stenhårt och inte äta något godis alls!!! Skulle egentligen kunna börja i dag men jag fick med bullar från mamma och pappa och sedan finns det nobless på jobbet:)
Pratade med Andreas idag, vi har ringt varandra i snart en vecka utan att vi fått tag i varandra. Snackade om allt möjligt, skönt att ha honom som vän igen:)
I går var det riktigt vårväder och idag är det som värsta hösten, det är verkligen konstigt väder. Jag hoppas verkligen att sommaren blir fin, känner att det finns ett stort behov av sol. Kollar på sista minuten resor lite då och då, det är ett tecken på att kroppen skriker efter värme, sol och bad. J:et undrade om jag ville följa med på en resa till barcelona, låter lite lockande men just nu är det stranden som jag vill ha:)
I morgon har jag planer på att baka bröd och kanske till och med göra en laddning köttbullar:)

I dag när jag tog min polo och brassade in till Västervik kändes det overkligt bra, vilken frihet att kunna åka vart man vill när man vill, helt oberoende av vad andra gör. Hög musik och lite för tung högerfot:)

Back to work!!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Åh du påminn mig inte om Vemdalen! Vill verkligen åka men blir lynchad av Kjelle om jag gör det... Jag laddar för fullt inför Öland istället ;) Är lite väl igasen för tillfället med tanke på att klockan bara är halvsju. Ska till Matfors och dansa. Å med lite vin i systemet lär det inte bli tråkigare, blev tvungen att ta en liten catch till å med! Puss!

2008-03-01 @ 18:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback