Ledig

känns nästan konstigt att vara ledig och inte ha något planerat. Det var länge sedan iaf. I dag har jag sovit ganska länge, ätit frukost i lugn och ro och gått en sväng på stan. Solen skiner och det är jättefint vårväder, funderar på att ta en promenad senare, men det är så trist att gå själv:(
Först ska jag iaf göra köttbullar. I går bakade jag bröd och det blev bra. Det var riktigt mysigt att dricka te, äta nybakat bröd och titta på film. Tittade på "Att göra en pudel" som gick på tv. Den var bra, inte det bästa jag sett men den var romantisk och lite sorglig, en måbra film:)
Jag har haft ont i huvudet i snart 2 veckor, på onsdag ska jag till optikern och det blir skönt!

Helgen har gått bra att jobba. Har haft en ovanligt lugn helg, det kan vara skönt ibland även om dagarna går lite långsamt.
Nästa helg ska jag också jobba men ska försöka att byta lite så att jag kan åka på dans i Linköping på söndagkväll.

Nu ska jag ut i solen!

Kommentarer
Postat av: johanna langsjö

Kul Malin, att du hittade mig! Men jag är bedrövlig på att uppdatera min blogg... skall skärpa mig. det är bara så mycket med skolan hela tiden och så har jag fullt upp med att läsa alla andras bloggar, och
nu din också, phuu. Har du det bra? Du är käär har jag förstått!? Blir nästan lite avis... närå, men jag o Jonas har vart gifta i ÅTTA år! Inte kanske så det pirrar i magen varje dag, men bra på ett annat sätt. Fast jag är nog rätt kär ändå, skulle aldrig, aldrig vilja byta! Sköt om dig, kramar!

2008-03-04 @ 19:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback