Herregud

vad skönt det är att vara ledig efter den här helgen. Just nu vill jag varken se eller höra något om sjukvård (förutom serien sjukhuset:)). Just nu känns det verkligen ohållbart på avdelningen, man stresar snart ihjäl sig dessutom hinner man nästan aldrig att äta och gör man det får man kasta i sig maten och ha ont i magen resten av dagen! En vidarutbildning kanske vore på sin plats, har funderat men ja kan inte riktigt bestäma mig mellan IVA och barnmorska, svårt....

I dag öser regnet ner, trist efterso jag är ledig men jag ska nog lägga mig under filten och läsa den sista Stig Larsson boken.

2 dagar kvar tills jag träffar honom, det ska bli obeskrivligt skönt att äntligen få vara med honom.

Jag borde verkligen klippa mig, träna mer och framförallt äta mer frukt. Känner mig trött väldigt ofta och det kanske är C-vitamin brist.

I gårkväll umgicks jag lite med mina kusiner Birgitta och Robert, det var väldigt trevligt:)

Nu ska jag ut en liten sväng i regnet!!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Skönt att ni får träffas snart! =) Svårt att välja vidarutbildning... Kramar!

2008-03-12 @ 22:41:04
Postat av: Anne-Lie

Hej Malin!!!
Snart är det v.17 :) Gud vad det ska bli roligt!
Vi åker ju till Vemdalen v.14 också.
Hoppas att du har det bra!

Sköt om dig!

Kram

2008-03-18 @ 11:57:23
Postat av: Lina

Gud vad länge sen vi hördes, kän det är flera veckor sen. Vi har ju varit i Duved och sen har jag haft magsjuka. Pest! Snart fyller du år:) Synd att vi inte får fira dagen med dig:( Hörs snart!
Kram kram

2008-03-19 @ 12:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback