Lax och färskpotatis

hade mamma och jag till middag i dag, det är verkligen supergott. Till efterrätt hade vi jordgubbar från Västervik och grädde:) Nu är det sommar!

Helgen som gått har varit intensiv men underbar.
Fedagen: Thomas kom, hade med sig båten som vi lämnade på Carsimirsborg. Åkte vidare till Loftahammar där vi träffade Marcus och J:et och några fler. Invigde J:ets och Markus nya altan och åt grillat!
Lördagen: Thomas riggade inför kvällens spelning i lokalen. Vi premiär badade på sandgläntan, det var riktigt skönt. På kvällen var det en 40-års fest i Lokalen som var trevlig, lite väl blöt kanske men kul hade vi:)
Söndagen: Alltid ångestdagen då Thomas åker hem men vi hade det riktigt bra ändå:) Sov ganska länge, badade och slade på Tättö havsbad, åkte till Västervik och han lämnade mig återigen:( Som tur e kommer han bara lämna mig en gång till för sedan kommer han för att stanna!!!

Från helgen:
     

I dag har jag varit ledig och haft en skön dag. Har promenerat, tvättat bilen både utvändigt och invändigt, solat lite men orkade inte sitta i solen, värmen är nästan olidlig!
I morgon bär det av till Västervik igen, jobb, jobb, jobb!

Det bästa av allt:


Kram!!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Gu va mysigt med bilder. Jag hade tänkt lägga upp bilder från mitt senaste partay men det blev inte så många som var passande... Vi åker förhoppningsvis hem på fredagen, en i bilen, Conny vill tydligen gå på Jannez på fredan men det vill inte vi andra!



Det närmar sig verkligen! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback