Barnkalas och midsommar

Tiden går så fort och jag hinner aldrig att blogga... men nu tänkte jag uppdatera lite!

Sen sist har jag jobbat, träffat J:et och Marcus, firat midsommar med kärleken och sen så har jag väl längtat en del:)

Barnkalas hos J:et och Markus:
     
Vi hade en trevlig kväll hos J:et och Markus i Bågvik. Vi åt, drack och tittade på urdålig fotbollsmatch. Med  tre små barn var ljudvolymen inte att leka med men de var så söta alla tre:)

Midsommar:
         


Midsommarafton började jag med att jobba fram till kl.14, gick hem och åt en silllunch med Thomas, supergott och underbart! Thomas överraskade med att göra en midsommarkrans till mig, ni ser ju hur fin den är! På eftermiddagen åkt vi till Loftahammar där vi skulle fira tillsammans med ett gäng på 70 personer i Tommys loge. Det blev grillat, skåne, snappsvisor, dans och styrdans och Thomas stod för musiken. Kvällen blev väldigt lyckad, det bästa var givetvis att jag fick fira tillsammans med Thomas, måste nog säga att det blev den bästa midsommar någonsin!
I går åkte Thomas tillbaka till skåne men nu ses vi på lördag då det är dax för årets höjdpunkt, nämligen Ölandsveckan!! Jag längtar supermycket, skulle bara behöva förnya min garderob en aning!

I dag är jag ledig och tillbringar dagen i Loftahammar. mamma ringde igår och ville att jag skulle komma och sova över för det är ju sista gången jag e ledig innan Thomas FLYTTAR och då insåg hon att jag inte kommer och sover över:)

Ha det så bra, nu ska jag se om mina andra vänner har uppdaterat:)
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Haha! Ja när du säger det på det viset så ; ) Asså det är riktigt snart det smäller på riktigt! Ni glömmer väll inte bålhinken?!



Gud va jag längtar efter dig malin! Puss!

Postat av: Lina

Tur att mamma får ha dig sovande på Väderskär i alla fall:) Hälsa mamma och pappa! Imorgon åker vi till Island och kommer hem nästa lördag. Kul! Hörs då!!! Saknar dig massor!



Kram

2008-06-27 @ 00:07:26
Postat av: Ankan

Du skojar! Har strålar solen och blåsten(stormen) har lugnat ner sig. Mun hys ingen oro, vi tar med oss solen ner till Öland! Det vibrerar av dansglädje och längtan i HELA kroppen. Rätt nice känsla faktiskt haha

2008-06-27 @ 15:48:13
URL: http://dansanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback