Stromar

gör det utanför fönstret just nu. Ska snart lägga mig i sängen och läsa en bok, lyssna på ovädret som är påväg och bara njuta av att i morgon är jag ledig:) Sedan jobbar jag hela helgen och fram tills jag åker till Sundsvall.

I går fyllde Lina 30 år, jag ringde och grattade henne men jag hade velat födelsdagsfika som vi alltid brukade göra...:(

I veckan har jag tränat ganska mycket, riktigt skönt faktiskt. Träffade min kusins ex Emilia på ett cirkelträningspass, hon var där förra veckan också så vi har nästan blivit kompanjoner på tisdag kvällarna, kul:)

Jobbet denna veckan har varit lite lugnare än vanligt, eller så är det jag som börjar vänja mig. Känns nästan som lyx när man hinner sitta hela lunchen. Trivs iaf väldigt bra med jobbet, avdelningen och personalen, kommer nog att bli superbra. Påminner lite om 24:an i Sundsvall, inte arbetssättet men personalen, man känner sig liksom hemma:) 24:an är iof svårslagen!

I dag tog jag bussen ut till Loftahammar och då insåg jag verkligen att jag måste köpa en bil snart. Var tvungen att gå en timma tidigare från jobbet för att hinna med den enda bussen som gick, sedan tog resan 1½ timma, (tar i vanliga fall 40 min). Var tvungen att åka en lite lätt omväg genom ÖVERUM, ni som känner mig förstår varför det var så hemskt! Till veckan kanske jag och min kusin Robert ska gå runt och kolla lite bilar. Har några på g:)

Just nu håller jag på att längta ihjäl mig till:
THOMAS
Resan till Sundsvall och mina norrlänningar
Dans i norrland
Fest med Roffesgäng + besök hos Biggis med stort B
Se och bo i Lina och Jonas nya hus
Shoppa i IN och kanske Birsta
Sedan längtar jag grymt mycket till sommaren, påsk (då kommer Thomas), Öland, Vemdalen

Nu väntar en skön extra säng:)

En bild från en mysig söndagsdans i skåne:

image218

Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Biggis

Idag gick jag igenom 24an, å stötte på en rätt nyfödd bebis..ngn i personalen? Hon var iaf mörk, typ 30 år. Jaja, surrade lite med Lena Ph också..:)

2008-01-31 @ 23:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback