Sambolivet

har varit fantastiskt. Vi har haft 10 underbara dagar tillsammans, tyvärr har tiden gått alldeles för fort. Men det har varit jättebra att få tillbringa lite längre tid tillsammans, känns HELT rätt. Thomas är min kärlek så är det bara!
Förutom all mysig "hemma" tid har vi dansat i Norrköping, firat mammas födelsedag, haft inflyttningsfest hos mig, firat nyår, varit i Stockholm och hälsat på Thomas syster Anna, lagat god mat och gått en del promenader. Jag känner mig verkligen nöjd men nu är det bara så himla ensamt....
Saknar honom så det gör ont i hjärtat, fattar inte hur vi ska lösa allt....
Jag vill så gärna att han ska flytta hit och trivas med det, känns så flyktigt om jag ska flytta till skåne, har ju precis kommit hem och tror nog att Västervik kommer att bli en bra stad. Framtiden får helt enkelt utvisa...
Nu ses vi iaf om 2 veckor och då åker jag till honom, då ska vi bo på hotell i Båstad, mysigt:)

Helgen som kommer ska jag jobba, känns ok.  På fredag ska jag bjuda mamma och pappa på middag, om jag inte måste jobba extra, det var snack om det iaf.

Tittade på biljetter till Sundsvall i dag, det är verkligen bara en månad kvar och det ska bli sååå kul att träffa alla igen:) För intresserade kommer jag förhoppningsvis på torsdagen och stnnar till måndagen. Kan blli så att jag måste jobba torsdagen och då kommer jag inte förns torsdag vid midnatt.  Saknar alla mina vänner från Sundsvall väldigt väldigt mycket.... Ni är verkligen dom bästa!

Nu måste jag göra ett ryck!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Va härligt att du har det bra och att ni trivs så bra tillsammans! Hoppas du inte behöver jobba torsdag. För om du är danssugen så spelar Date på Aveny på torsdag :) Det kommer att vara fullt schema dina Sundsvalls dagar. =) Saknar dig enormt.. Åsså har jag lite funderingar runt Öland. Jag har sen semester och chefen blev bekymrad när jag sa att jag ville ha ledigt den veckan oxå.. Men det ska nog gå. Skulle ju vilja se hur du har det i Västervik oxå. KRAMAR

2008-01-08 @ 09:23:30
Postat av: Lina

Det är verkligen underbart att det känns så bra! Jag hänger nog också gärna med på Aveny på torsdagen om du går! Jag har tagit ledigt på fredagen för att hinna fixa inför festen på lördag, så jag hoppas på att jag får det och kan ha sovmorgon på fredagen.
Ankan, Muffen, Elin och Maria (med ev pojkvänner!), kommer ni på vår fest den 9 feb? Om ni inte svarar så kan väl du kolla med dem, Malin? Ni är välkomna! Det börjar vid 19-tiden, vi vill gärna veta innan om ni kommer eller inte!

Kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback