Halvtid

kan man ju nästan säga att det är nu, om nästa en vecka träffas vi igen:) I går kom Thomas med ett fantastiskt besked och ingen är gladare än jag:) Så nu måste vi hitta ett snickarjobb i Västervik och ett gårdshus alternativt ett hus att hyra gärna lite utanför Västervik....Någon som vet något??:)

Just nu är jag hos mamma och pappa, är ledig i morgon. Ska bli skönt med en ledig dag innan man spenderar helgen på sjukan. Har sökt en fast tjänst på 5:an i dag, hoppas!

Sorgligt nog har jag ju ingen digitalkamera så det blir inte så ofta jag uppdaterar med bilder men här kommer iaf lite från julafton:)
Den poserande familjen:)
   
 Jag och kusin Birgitta provar hårtrimmern:)

Här kommer även en bild på kärleken, (Jag och J:et i bakgrunden).
image216

Har köpt en ny stereo så kan jag poppa musik hur mycket jag vill och det är otroligt lyxigt:)

I dag hämtade jag ut ett paket från David och det innehöll min efterlängtade morgonrock, tack!
Sundsvallare: Jag vet fortfarande inte om jag får ledigt torsdagen när jag tänkte komma men om jag inte får det ses vi på aveny ca 23.45, (tåget kommer in 23.30:). Längtar massor och det pirrar i magen när jag tänker på det, hoppas bara inte att jag kommer grina ihjäl mig när jag äntligen får träffa er igen:)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Jag hade tänkt inhandla vattefast maskara för just det ändamålet ;) Inte långt kvar nu :):):)

Guud vilken rolig nyhet! Ett snickarjobb måste väll vara lätt att hitta... :)

KRAAAAAM

2008-01-11 @ 10:27:38
Postat av: Biggis

Vad roligt att höra! Grattis till det framtida sambolivet!:) Hoppas brödet smakar..du gillar ju fil i mackor har jag för mig?:) Snart ses vi! Kram

2008-01-11 @ 13:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback