Varför

är dans så ofattbart underbart??? Man kan verkligen bli helt besatt....
Dansen igår var super rolig, bandet hade kunnat vara bättre och en del dansre saknades men jag hade iaf en toppenkväll! Gänget som åkte var jag, Sofie, Erik, Carola och Christoffer, alla är jättetrevliga och några jag gärna skulle träffa oftare... Det blir iaf grillfest hos Christoffer i sommar och det ser jag fram emot:)

Just nu känns livet för bra för att vara sant!

Thomas flyttar till Västervik
Jag och Thomas till Vemdalen med Lina, Jonas, Kicki, Måppe.
Öland, bor med Thomas, J:et, Ankan och Daniel.
Träffar snart Elin och hennes lilla Iris.
Sommardanserna
Valborg på Örs
Midsommarfest, måste tyvärr jobba midsommardagen:(
Jobbarkompisarna är toppen

Bäst av allt är iaf att Thomas och jag snart får vara tillsammans på riktigt!!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Det bästa av allt är att du bor i Västervik

2008-04-14 @ 20:39:55
Postat av: Biggis

Låter underbart! Är så glad för din skull!:)

2008-04-15 @ 10:20:33
Postat av: Ankan

Jag är sååå glad för din skull min kääääära vän :) Saknar självklart att du inte bor här :( Men men snart är det sommar =) Ses till veckan :) Puss och Kram

2008-04-16 @ 21:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback