20 min i solen

och jag har bränt mig!!!! Vilket pigment man har:)
Jag ska inte klaga för det är underbart att våren är här, ingen snö, inget slask, allt börjar knoppa, motorcyklarna har kommit fram, en del tar första turen med båten... JAG ÄLSKAR VÅREN!!!

Jobbade en halv helg denna helgen, så nu är jag ledig i kväll och i morgon. Då ska jag sola:), träffa J:et och hjälpa pappa att köra ut en soffa till Väderskär.

Om 3 dagar kommer Thomas, om 4 dagar åker vi till Sundsvall och om 5 dagar åker vi till Vemdalen. Allt ska bli så himla kul!
Ska bli så skönt att träffa mina Sundsvalls vänner. Förra gången jag åkte till Sundsvall var det med glädje och lite magont. Visste inte hur det skulle kännas att komma tillbaka men jag insåg då att Sundsvallarna är riktiga vänner och de kommer alltid att finnas kvar. Jag behöver aldrig vara rädd för att mista dom.
Mitt liv finns nu i Västervik, men jag kan alltid åka tillbaka till Sundsvall och det som betydde något då kommer att vara precis likadant!  Utan er (Lina, Kicki, Ankan, Muffen och Biggis), hade mitt liv varit så dötrist och annorlunda, Tack för att ni fanns för mig och för att jag vet att ni alltid kommer att göra det! Saknar er, men nu på ett mer normalt sätt:)

I kväll ska jag inte göra någonting speciellt. Titta på tv, läsa och fika lite med mor och far. Har knappt sovit något i natt, hemska magsmärtor efter en pizza på jobbet. Misstänker sorkkött!!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Sorkkött!!!! Inte undra på att du fick ont i magen. Hoppas att du får lite godare mat av moster.

Hälsa väderskär, vemdalen och sundsvallarna som jag känner.

Ha en bra resa.

Birgitta

2008-04-19 @ 21:29:28
Postat av: Ankan

Litesolbränna är underbart ;) Särskilt när den börjar flaga...

Tack för dina ord. Du är oxå en underbar vän som jag vet kommer att finnas kvar i mitt liv trotts avståndet. Tur att man inte är lättrörd...*not* Tårarna skvalar :)

Love you! Puss och Kram

2008-04-20 @ 10:48:46
Postat av: Biggis

Du, det har nog inte med skinnet att göra, solen är ju STEKHET! Värre än i fjol tycker jag! Visserligen är jag nästan albino å bränner mig jämt, men ändå, man känner skillnad! Ska bli jättekul att träffa dig å kärleken!:) Kram på dig!

2008-04-21 @ 12:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback