Vilken helg

jag är helt mållös!!!!
Kommer inte ihåg att dans var så fantastisk kul. Lördagsdansen var alltså minst lika bra som fredagen om inte bättre:) Vi startade hemma hos Annakarin och festade på rätt bra innan dansen började. Som tur var fick jag dansa med Pontus och Jonas de första danserna, mycket tacksam:)
Trodde inte att det skulle komma så mycket bra dansfolk till bergeforsen men det gjorde det:) Tror jag satt 2 danser på hela kvällen. Nu vill jag bara ha mara:)
Snodde två foton från Ankan:
vapenbrudar
jag och ankan innan dansen

Nu sitter jag på jobbet och har en jobbnatt framför mig. Känns helt ok med tanke på sömnbristen jag lider av. Sova kan man göra när man dör:)
Nu har jag flyttat tillbaka till Lina igen, det går bra att leva i en resväska men jag kommer att tycka att det är skönt när jag får min egen lägenhet.
I dag när jag kom på jobbet så fick jag veta att vi ska ha en liten öldrickar kväll innan jag flyttar, det ser jag fram emot, bara jag inte grinar:)
Nu ska jag jobba lite!

Tack alla mina vänner som gjort min helg så fantastiskt bra, ni är underbara!

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare:)

Oj, vad fin du är... och dansa kan du absolut!

2007-09-08 @ 02:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback