Tomhet

är vad jag känner just nu.
Har precis kommit till Loftahammar, känns som om hela mitt liv finns i ett flyttsläp på parkeringen. Avskeden i Sundsvall har gått både bra och dåligt. I dag sa jag bara hejdå till Lina och David, tårar! Påväg ut från Sundsvall ringde Muffen och sa att hon och Elin var vid min gamla lägenhet och skulle säga hejdå men vi kunde inte vända.  I går kväll hade vi en sista kväll hos lina och Jonas och då kom Kicki och Johan dit också. Kommer verkligen att sakna våra "hänga" kvällar då man bara kan dyka upp i mysbyxor och dricka the, titta på sopor och surra! Så kommer det aldrig att bli igen och det känns jättetrist!
Vi kommer iaf ha superkul när vi väl ses. Nästa gång blir nog andra helgen i feb. Sedan ska vi nog på dansforum i vemdalen... Längtar!!

Har nu tankat över alla bilder från avskedsfesten och jag vet inte vad jag ska säga, kan inte lägga ut så många här på min blogg men ni ska få ett noga utvalt urval:
               

Vissa bilder måste bara komenteras:
 Elins min och Muffen, det är så typiskt!!
 Sååå typiskt Ankan!!
 Underbart!!
 Roffes gäng, En för alla, alla för en! :)
 Best friends!!!
KOMMER ATT SAKNA ER SÅ J*A MYCKET!!!!!

Från vår sista afternoonare:
 

I morgon går flyttlasset till Västervik, ska bli spännande!
Nästa helg vid den här tiden kanske jag får vara med Thomas....Hoppas verkligen!

Godnatt och tack alla mina vänner i Sundsvall för att ni har gjort min tid där till den bästa i mitt liv!!
Nu börjar en ny epok och jag är så nyfiken!!


Kommentarer
Postat av: Ankan

Vilka bilder! Jag är oxå nyfiken på nästa epok i ditt liv. Och även då det blir på distans tänker jag vara med : ) Kram!

2007-09-30 @ 00:14:48
Postat av: Maria

Roliga bilder! Har hört talas om mina golvbilder. Det var snällt att du inte la ut dem. :) Hoppas du kommer trivas med ditt "nya" liv i Västervik. Kram

2007-09-30 @ 11:41:58
Postat av: Elin

Haha, jag ser bara för fet ut på kortet med Muffen!:) Hoppas du får det bra därnere..tror inte jag följer med Muffen å Ankan ner i januari, tror dessutom inte att jag skulle vara ett vidare sällskap!:) Men annars så ses vi i februari! KRAM!

2007-09-30 @ 18:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback