Söndag kväll

och jag vet inte vart jag ska börja...
Jag har haft en underbar helg, vet inte hur jag ska kunna beskriva med ord??

Det känns som om det är nu det vänder, ett helt nytt liv väntar.  Även om mycket känns skrämmande, nytt och  inte alls tryggt så känns det så himla rätt. Jag lämnar allt som förut har fått mig att vilja leva och känna trygghet, känns ändå skönt att komma hem. Känns som om jag får börja om på riktigt, hemma i västervik, sedan får vi se vart livet för mig....

"Du ger mig tro, du ger mig hopp, du väcker känslorna inom mig"



Kommentarer
Postat av: Ankan

Det låter underbart Malin. Så spännande att verkligen börja om på nytt på flera plan. Är glad över att du mår bra!
Festen igår blev riktigt lyckad. Muffen fick ju äntligen träffa Tuppens son, även kallad "Storken". KRAAAAM

2007-09-16 @ 22:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback