Kanon dag

har vi haft i dag. Promenerat vid havet i solen, över 20 grader. Trist att vi inte fick det här vädret i helgen, men man kan ju inte få allt.

I kväll ska mamma och jag titta på film, "Älskar dig för evight" heter den. Vi kommer med all säkerhet att tycka om den:)

Pratade med chefen i dag och jag får vara ledig tills på lördag. Känns bra att kunna vara med på farmors begravning.

I morgon blir det Västervik för mig och mamma, vi ska shoppa lite:) Sedan ska vi åka till Svenska hem och titta lite, jag måste ju börja tänka på vad jag ska ha för möbler i min nya lägenhet. Tycker att svenska hem brukar ha fina möbler, kanske lite dyra men man kan ju titta:)

Tid att leva, tid att älska, ta tillvara varje dag. Bryta alla gamla mönster som jag rört vid. Sluta drömma, måste glömma att jag varit allt för svag, bara leva, bara älska, föralltid....

Kommentarer
Postat av: Ankan

Mhh jag hade oxå pöanerat att ta en massa kort i lördags, men kamerabateriet är helt dött! Har iof garanti så jag hoppas det ordnar sig. Måste bara ta mig ut till elgiganten. Vi måste ha fungerande kameror allihop på lördag och knäppa utav bara f-n! Kommer att sakna så mycket men jag försöker att inte tänka på det...

2007-09-17 @ 23:46:23
Postat av: Malin

Det kommer gå jättebra. men du shoppa nu inte som jag brukar göra. Då brukar det bli en del:)
Kram

2007-09-18 @ 18:24:15
Postat av: Anna (fd handledare =)

HEj malin!
Skönt med en ny start för dig, inte alltid "lätt" att bryta upp efter ett långt förhållande. Starkt av dig!
Hoppas att du kommer trivas i ditt nya hem!
Förresten, de små "dikterna" längst ner, 'är det du som skrivit dem ??
Kram från mig!

2007-09-18 @ 19:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback