Hörrni Roffar

nu ses vi alltså på onsdag kl. 16 utanför Åhléns.. Jag ska på utbildning i Härnösand så jag kommer att komma lite senare, typ 16.30. Bigmama  ville ju äta och det kommer säkert jag också att vilja så ni kan väl bestämma place...:)

Sitter på sjukan nu, har haft en bättre natt än gårdagen men man slutar aldrig att förvånas över människor...

Min lilla framor hon kämpar på... Isaksson är ett starkt släkte!

I dag har jag bokat en klipptid, måste färga och reda ut detta burr!

Nu har jag gått över från luftmadrass till Linas soffa. Vilken skillnad, att jag inte tänkte på det tidigare:) Ryggen värker fortfarande men jag får väl gå till någon som kan fixa den när min tid i Sundsvall är slut!

Jag är mycket stolt över mig själv, insåg i dag att jag inte ätit godis på flera dagar. Jag har dessutom dragit ner på det avsevärt när jag väl äter:) Guldstjärna.

I morgon är jag ledig, tjoho!

Längtar till helgen:)

Kommentarer
Postat av: Ankan

RG tjallala :)

2007-09-04 @ 10:12:12
Postat av: Läser din blogg ibland..

Vad heter Bigmama egentligen då? Roligt namn :-)

2007-09-04 @ 18:01:03
Postat av: Biggis (Big mama)

Jo hon heter Elin förstår du! Men efter det föredrar jag nog Biggis framför Big Mama...

2007-09-05 @ 12:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback