Fredag

och jag är i Loftahammar. Mamma och papa har åkt till ön och jag väntar på Thomas.

Resan hem gick bra, sov nästan hela vägen.

Var på Fonus igår och planerade begravningen. Tror att det kommer att bli en fin begravning. Hoppas att jag kan vara med.

Innan vi åkte hem var vi och tittade på min blivande lägenhet. Hallen och rummet var ljust och fint. Badrummet var litet men jättefint. Köket var helt ok, fula tapeter och knoppar på skåpsluckorna men annars ok:)

Kommer nog att vara hemma tills nästa fredag nu. Kom på att när jag kommer tilbaka är det bara en vecka kvar i Sundsvall. Känns väldigt otäckt.. När jag gick i Västervik igår slog mig tanken att här bor jag om 2 veckor...  Beslutet känns fortfarande rätt men mer och mer skrämmande... Det är ett stort steg att flytta till en ny stad själv.... Jag har iaf nära hem till mamma och pappa.

I morgon blir det middag och lite fest hos J:et och Marcus, ska bli trevligt:)

När mamma och pappa var och hälsade på i Sundsvall förra året.


Måste även lägga in en bild när vi fortfarande hade lilla Mårten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback